Like an apple on a tree hiding out behind the leaves. I was difficult to reach, but you picked me.


Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor

Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Skrämmande nog blir jag 20 detta året, det är ju faktiskt rätt gammalt. jag har ingen aning om vad jag vill göra, men för att motsäga mig själv är ju 20 ändå inte sååå gammalt. Jag har ju förhoppningsvis rätt mågna år på mig att fundera ut något vettigt.
Jag vill jobba men människor i alla fall. Jag vill vara någon som lämnar ett intryck, ett avtryck.
När jag blir stor ska jag även bli världens bästa mamma.

Jag och mammas kusin på min 19års dag.


Imorgon ska jag skriva 10 dödssynder. Svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0