So lucky, so strong, so proud.


Idag fyller Rebecka, min lilla storasyster, 23 år. Vi ska inte fira henne då hon inte är hemma, paket har hon redan fått med. Hon har liksom blivit så gammal nu att hon inte vill ha kalas. Låt mig fylla 20 först, sen kan jag också börja fundera över den punkten. Jag har nog redan sagt allt jag kan om min syster, det är utspritt lite här och var i bloggen. Om ni missat något kan ni ju klicka in här - där har ni en kort sammanfattning.




Nu ska jag leta upp lite ridkläder och sedan bege min bort mot stallet och Derry :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe, fin bild den där sista. Blek och fet.. ;)

2011-04-24 @ 13:20:28
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0