I need you to hold my hand.


Dag 11 – Mina syskon

Jag har en syster, och en hund som jag kallar lillebror, men detta inlägg tillägnar jag Rebecka.

Min syster är tre år äldre än mig. Hon är skitjobbig. Krävande, överkänslig, lättskrämd, irriterande och agressiv.

Min syster är även väldigt snäll, givmild och rolig. Hon är bra på att lyssna, uppmuntra och ge tips och råd. Hon ställer alltid upp och hon gör det för att hon vill, inte för att hon måste.

Nu väntar hon sitt första barn och jag kan med stor säkerthet berätta för er att hon kommer bli en grym morsa! Vill även tillägga att jag minsann inte ska vara sämre som moster inte!

Som små bråkade vi lite då och då, som syskon gör. Nu för tiden bråkar vi aldrig, småtjaffs bara. Skulle det bara vara ros hela tiden skulle man ju inte upskatta det lika mycket. Vi lånar ofta kläder av varandra, men allt för ofta blandar Becka ihop orden "lånar" och "får". Så alltså måste jag konstant shoppa nytt då många av mina plagg "försvinner".

Kort sagt är min syster en utav de viktigaste personerna i mitt liv och jag skulle offra allt och mer därtill för henne. Hon är fantastisk och jag älskar henne, precis som hon är :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Naaw, haha! =) Tack, vad fint (och roligt) skrivet.. =D Love you right back! <3

2010-12-14 @ 09:05:13
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0