Why don't we go somewhere only we know?


Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är bra på att prata, jag pratar ofta och när jag är nervös pratar jag ännu mer, fast då händer det ofta att jag sluddrar med.
Jag är bra på att övertyga folk om allt möjligt, köp det, köp inte det. Jag kan alla för- och nackdelar.
Jag är bra på mitt jobb och jag är bra på att hantera människor.
Jag är bra på engelska och att ta hand om mig själv.
Jag är rätt kreativ och det är ju aldrig negativt.
Jag är rätt bra på att lyssna, men om någon snubbe ska börja prata om något gammalt jag inte bryr mig om somnar jag lätt. Jag är bra på att somna i tid och otid, men det är nog inte så bra att vara bra på alltid.
Jag är bra på att köra bil. Vill inte kalla mig racerförare direkt, jag är mer den lugna, säkra typen man faktiskt vill åka med.
Jag är bra på att komma ihåg saker, som telefonnummer, födelsedatum och låttexter.
Jag är bra på att glädja andra och det gör jag mer än gärna.
Jag är (eller var i alla fall) bra på luftgevärsskytte.
Jag har ett öga för detaljer och är lite utav en perfektionist, gällade vissa saker.
Jag är också bra på att laga mat och att skriva. I bloggen skriver jag inte särskilt bra, men det är bara för att jag bara skriver av mig när jag känner för. Inga djupa grejer direkt.
Jag är bra på att göra fula miner.

Det känns rätt bra att kunna skriva såhär faktiskt, jag är inte så pjåkig trots allt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är bra på mycket, du är till och med bäst på mycket! =))

Jag är med bra på att köra bil.. :)

2010-12-28 @ 22:39:31
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0