My first kiss went a little like this


Dag 16 – Första kyssen

Idag är det dags att skriva om min första kyss, spännande?
Året var 2006, tror det var den 8:e eller 9:e augusti. Sommaren drog mot sitt slut och det var snart dags att börja skolan igen. Sommarlovet hade varit bättre än väntat! Jag hade träffat massa nya vänner, hängt med á la jao, börjat använda leggings istället för byxor (och Linnéa hade fortfarande på sig jeans), spenderat de flesta dagar/kvällar på att cykla runt i Olofsbo, slingat stora partier av håret rött, bott i min Elvine jacka, jag hade haft en fantastisk sommar helt enkelt!
Mot slutet av sommaren började jag hänga en hel del med Oscar. När jag gick i sexan hade jag en crush på honom men då blev Prim "ihop" med honom, haha! Drama, drama, drama. Åren hade dock passerat och det var längesedan glömt. Vi åkte moped, träffade Linnéa och Johanna och hängde i Olofsbo, vi hade bara kul helt enkelt.
Så en kväll innan jag skulle köra hem från Oscar, efter att vi hade varit ute och kört, fick jag min första kyss mitt på garageuppfarten. Det finns väl inte så mycket detaljer att gå in på, och det tänker jag inte göra i alla fall. Det var vad som hände, kort och gott. Sen hoppade jag på min moppe och skrattade högt hela vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0