I'm not scared of dying, I just don't want to.


Dag 26 – Mina rädslor

Jag är rädd för spindlar, eller kryp i allmänhet egentligen - men spindlar är värst!
Jag är rädd för att dö ensam och jag är rädd för inbrottstjuvar... och andra läskiga typer.
Jag är också mörkrädd, mest för att man inte ser vad som gömmer sig i mörkret.
Jag är också rädd för att somna när jag kör bil. Som jag sa igår kan jag somna lite när som helst.
Jag är rädd för att förlora mina nära och kära, för jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dem.

Det är nog mina rädslor i stora drag.

- Här skulle det varit en bild på en spindel men jag googlade det och sen började jag nästan gråta... Som ni vet gråter jag även väldigt lätt -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0