I'll still catch a grenade for you.


Dag 20 – Mina förebilder

Min största förebild är min syster. Det har det alltid varit och det lär det alltid vara.
När jag var liten älskade jag grädde men det gjorde inte hon, så jag slutade äta det. Nu gillar jag det inte så värst mycket. Samma sak gäller blåbärssoppa, men jag har nog aldrig slutat gilla det, jag slutade bara dricka det - egentligen är jag halvt besatt av det!
Jag antar att det var såna saker men gjorde förr när man såg upp till någon. Helt ärligt har jag väl aldrig varit jätte hypad över att ha hål i naveln heller, men nu har jag haft det i 7,5 år.
Jag tror inte jag behöver någon förklaring till varför jag ser upp till henne egentligen. Hon är min storasyster, är det inte meningen att hon ska vara min förebild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0