If you never try, you never know.


Dag 12 – I min handväska



Jag byter väska rätt ofta och då händer det ju självklart att vissa saker ligger kvar i någon väska och liknande. Ovan ser ni det som ofta hänger med och släpar runt på. Dock inte boken, den har jag med när jag är på skolan för att ha något att läsa på samlingarna.
Plånbok och nycklar säger ju sig självt.
Penna och papper, alltid bra att ha!
Toffs - för dåliga hårdagar.
Läppsyl/läppglans/läppstift - läpprodukter av alla slag är ett måste och dessutom en helt fantastisk uppfinning!
Tamponger - alltid med, behöver inte jag behöver säkert någon annan och då är det ju klart man ställer upp! :)
Tuggummi brukar finns med, men är för tillfället slut.
Glasögonen brukar också hänga med - men inte idag.
Mobil och kamera har jag också alltid med mig, ligger de inte i väskan har jag det i jackfickorna. Det jag kan tänkas behöva som inte syns ligger förmodligen intryckt i plånboken. I den kan man hitta allt från tandpetare till donationskort.
Mina väskor går oftast i brunt läder, alla i olika nyanser och storlekar. Just den på bilden har jag hittat i mammas garderob så jag fick behålla den.
Ska försöka tillägna mina väskor ett inlägg inom snar framtid.

Imorgon ska jag avslöja mina dåliga vanor och laster. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0