I shot for the sky


Idag lyssnade jag på låten "Mine" som Taylor Swift gjort för första gången. Sen 17 aug har den legat i min Groooovy spellista på Spotify och jag har hört den extremt många gånger förut, dessutom spelas den sönder på radion, men idag lyssnade jag och sen började jag gråta. Kalla mig överkänslig för det är jag (började gråta när Chanel fick sina första vingar inför Victoria's Secret Fashion Show för att hon blev så lycklig), jag gråter till det mesta faktiskt. Mer om detta kommer ni att få läsa om under dag 24 på Listan.
Lyssna på Mine förresten, om ni inte gjort det, den är bra! Jag gillar Taylor Swift, det är oklahoman i mig som talar där.

Om en timme sitter jag hemma hos Pernilla och minglar med släkten, tills dess ska jag bara njuta av livet.



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0