Every move I make feels lost with no direction.


Dag 27 – Min favoritplats

Jag har ingen direkt favoritplats. Så länge jag är med folk jag tycker om kan mer eller mindre vad som helst vara min favoritplats. - Dock älskar jag att sitta på Petters Brygga varma sommarkvällar och se solen gå ner över havet. Åh, det är inte mycket som slår det!
Hela Thailand är även en favoritplats för mig, men ni vet vad man säger; Borta bra men hemma bäst. Måste jag välja en enda plats här hemma så är det ändå rätt lätt. Min säng. När Gud skapade sin första säng var det nog min han hade i åtanke. Så fin är den.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-01 @ 19:54:34
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0