Close yet far


Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi

Jag är nog inte så himla religiös av mig. Visst säger jag saker som "tack gode Gud" och liknande, men det kommer på automatik. Jag är döpt, konfirmerad och som liten gick jag alltid på kyrkans barntimme. Jag skulle nog kalla mig kristen, men inte aktiv. Jag fick minsann MVG i religion med, nog kan jag min och andras religioner åtminstånde!

Min livsfilosofi är att "allt löser sig, så småningom." = "Det löser sig!" och "Allt händer av en orsak" - för dte gör dte faktiskt.
Jag tror även på karma - what goes around comes around - och försöker därför leva mitt liv på bästa sätt för att bara få gott tillbaka. Det månste ju finnas någon slags balans i världen, det är vad jag tror på.

Nu måste jag ge mig iväg till jobbet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0