A breath away is not far to where you are


Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Tufft samtalsämne. Om detta vore min sista dag skulle jag nog gå upp väldigt tidigt för att hinna med så mycket som möjligt. Jag skulle äta min fantastiska müsli till frukost och en smoothie på det. Jag skulle äta massa hallon, för det älskar jag. Även vindruvor - kärnfri och röda ska de vara! Jag skulle nog äta väldigt mycket helt enkelt för jag älskar mat!
Jag skulle vilja spendera all min tid med familj och vänner, gärna på en strand i Thailand och bli serverad färsk ananas. Gott! Jag skulle även åka massa bananbåt! - Om detta nu vore möjligt.
Annars skulle jag vilja ha en jättestor fest där alla skulle få berätta om sitt bästa minne de har med/om mig. Sånt är roligt att veta och jag skulle vilja höra allt sånt min sista dag. Jag skulle även försäkra mig om att Josh Groban's låt: To Where You Are skulle spelas på min begravning. Vita liljor vill jag ha på min mahognybruna kista med, bara så ni vet ;)



Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, Grey's har börjat! Nu har ni i alla fall ett hum om hur jag skulle vilja spendera min sista dag på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0