Less than 2 weeks

 
Hallå! 
 
Nu är jag hemma om mindre än 2 veckor, så spännande! Ska snart bege mig till min sista lektion där vi ska få tillbaka våra prov, om jag gjort bra igrån mig slipper jag ta slutprovet för att jag redan har ett A, så håll tummaran för det! Har fortfarande 3 prov kvar at göra innan jag får helt sommarledigt men de är alla online och jag är inte allt för orolig över dem. Har än så länge A i de kurserna med så om jag inte missar provet totalt så ska det nog kunna hålla i sig. Det är skönt att kunna kolla på sina anteckningar och böcker när man har slutproven på datorn men de ger en inte tillräckligt med tid för att man ska kunna kolla upp allt så men behlver (tyvärr) veta de flesta svaren innan. 
 
I helgen är det Derby Party, om ni minns förra året den där festen vi gick på med stora hattar osv? Den är på lördag, galet taggad! Har outfit klar så nu väntar jag bara på helgen. Imorgon ska jag ner till familen igen en sista gång innan jag åker hem till Sverige. Alex har en pjäs så tänkte att det skulle passa bra att åka och kolla på då med :)
 
Annars är det en ganska lugn stund nu trots att det är slutet av terminen. Inte överdrivet mycket har hänt sedan sist. Becka och far har fyllt år hemma så här får ni två bilder på dem eftersom jag itne tagit så många andra bilden sedan sist.
 
 
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0