So much going on, so little time

 
Hejsan!
 
Sedan sist vi hördes har det hänt endel! Jag bokat mitt flyg hem till Sverige, jag kommer hem 17 maj och åker tillbaka till USA 14 augusti. Jag har också sökt jobb på GothiaTowers i Göteborg och ska under lovat försöka söka lite scholarships med för att reducera min skolavgift. Allt hjälper!
 
Dessa två senaste veckorna har varit helt galna, mer än vanligt alltså! Vi har had mid-terms, vilket är prov i mitten utav terminen på allt man lärt sig hittlls. Utav de prov jag redan fått tillbaka fick jag A på allt. Skönt! Men det är fortfarande en halv termin kvar så vi får hålla tummarna för att jag kan hålla de betygen uppe.
 
Igår var vi på hockeymatch, det var Colorado Avalanche mot Detroit Red Wings. Jag och Lina hamnade på jumbotronen och strax efter fick jag ett sms från en vän till min värdfamilj som undrade om jag och Lina ville hänga med dem ut på isen och skjuta lite puckar efter matchen. Självklart ville vi det, så det var himla kul! Inte många som kan säga att de fått göra något sånt! 
 
 
 
Eftersom vi haft massa prov nyligen betyder det att vi har förtjänat att ha lov, och det är precis vad vi ska ha! Idag gick jag på lov, väntar bara på att klockan ska slå 15:00 så jag kan lämna jobbet med.
 
Lovet bjuder mest på vila eftersom vi ska ner till Castle Pines och vara hund och husvakt som vanligt då familjen ska på semester. 
 
Förra helgen flög jag ett flygplan, japp, ni läste rätt. Jag flög ett flygplan! Det går en svensk kille på skolan här med som pluggar till pilot så vi åkte upp med honom och tog en tur över Denver. Så ballt!
 
 
Hoppas allt är bra med er där hemma. Vi hörs!
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0