Study session

 
 
Tjabba tjena!
 
Denna terminen blev det visst så att jag "bara" tar 12 credits, alltså 4 kurser. Var tänkt att jag skulle ta i alla fall kurser samtidigt eftersom man måste det för att ta examen på fyra år, dock ligger jag lite före eftersom jag läste extra förra terminen så det är lugnt. Det är extremt skönt med en lite lugnare termin och mellan jobb och hederssällskap så har jag garanterat fullt upp ändå! Till och med mina lärare snackar om hur mycket jobb vi kommer behöva göra under terminen för att verkligen förbereda oss på vad som väntar. Det är som sagt mycket att göra, men jag gillar mina kurser! Svårast är väl mi ekonomikurs just för att det inte intresserar mig alls, det är alltid svårare då. Som tur är är det en av kurserna som jag och Lizzie tar ihop så hon ska komma hem till oss ikväll så vi kan plugga ihop! 
 
Idag hade vi ett event för nya medlemmar till NSLS (National Society of Leadership and Success) och imorgon har vi styrelsemöte samt jobb för mig direkt efter. Så trots att jag är ledig från skolan är jag jämt på campus ändå, imorgon i hela 12 timmar.
 
Igår fyllde Alfred hela 6 år! WOHO! Grattis! Stackarn var sjuk med hosta och feber, lilla Oskar med. Vi får hoppas att de mår bättre snart! Jag gjorde min vanliga grej och beställde något från en svensk hemsida och skickade hem det till dem för att slippa köpa något här och betala en massa extra i frakt. Denna gången fick de (Alfred) ett spelbord där man kan byta toppen så man kan växla mellan biljard, pingis och air hockey. De kommer garanterat vara bättre än mig på de när jag kommer hem och vi ska spela mot varandra :)
 
Hoppas allt är bra med er! Vädret här är härligt! Svinkallt men klarblå himmel som alltid så det är superfriskt i luften och perfekt för en massa vinterpromenader! Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0