Superbowl

 
Hallå, hallå!
 
Dagarna flyger som vanligt förbi och vi är redan en vecka in i februari. Jag ska snart börja kolla på biljetter hem för sommaren, men behöver nog två löner till innan det blir ett köp. Just nu ligger en tur och retur under 6000 kronor så hoppas det ska hålla i sig ett tag till i alla fall!
Skolan går bra, Har ett quiz att göra idag men har förutom det redan gjort klart två inlämningar som ska vara klara denna veckan. Ligger lite efter i läsningen men det är sånt som är relativt lätt at få gjort på kvällen innan läggdags. 
Igår var det superbowl, den där jättestora amerikanska fotbollsmatchen som är lika helig som en högtid här. Förra året var Broncos i final, OCH VANN, så det var e jättestor grej! Denna gången var det ett lag från New England och Atlanta - inte alls nära oss med andra ord - så jag, Lina oc Lucy beställde hem typisk matchmat i form av pizza och kycklingvingar och kollade på matchen i lugn och ro hemma. New England Patriots vann, efter många och och med OCH den första övertidsmatchen i superbowls historia. Bra match med andra ord!
 
Det var nog allt för mig denna gången. Har inte någon bild på datorn som passar detta inlägg direkt, så här är en närbild på en ekorre jag tog med min mobil efter att han följde efter mig för att jag gick runt och bar på frukt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0