Snart lov!

 
Hallå hallå!
 
Nu sitter jag här på jobbet, sista dagen innan jag går på lov. Går faktiskt på lov redan idag klockan 17:00 så är måttligt taggad för det! Skolan går bra, än så länge har jag A i alla ämnen, även matte och bokföring (hör och häpna!) men de sista proven och stoa inlämningarna återstår fortfarande så hoppas verkligen det kan hålla i sig. 
Det händer tyvärr inte så mycket annat roligt här borta. Eftersom det är lov nästa vecka och jag ska iväg har jag varit mer eller mindre begraven under skolarbete och jobb som måste fixas innan jag drar. 
Ska fortfarande hem till min lärare, som planerat, under Thanksgiving - det är typ höjdpunkten på lovet! MAT! 
 
Igår hade vi rekordvarmt väder för november, hela 27 grader! Idag snöar det, det snöar så mycket att det till och med lägger sig på market. Helt sjukt. Typiskt Colorado i och för sig. Fortfarande helt absurt trots att man bott här i över 3 år nu. 
 
Nu måste jag göra klart min checklista jag ska lämna till grabbarna under lovet när jag inte är här så de vet vad som behöver göras [detta är fortsta gången jag tagit ledigt (förutom över sommaren såklart) sedan jag började jobba här så de har redan börjat noja över det haha].
 
Ha det gott kära vänner och familj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0