Back to reality

 
Idag, tisdag, är andra dagen tillbaka efter lovet. Jag har haft en konstant huvudvärk sedan i söndags, antar att det är en blandning av stress, utmattning och allt annat som pågår just nu. Vetenskapen om att det vara är två veckor kvar till vårt jullov håller mig igång just nu. Kan inte ens räkna på mina två händer hur många inlämningar och prov jag har kvar innan dess i mina sex olika kurser... men jag klarar det. Jag klarar det. 
 
Lovet var bra. Var som tidigare nämnt i San Francisco ett par dagar och sedan hos min lärare på Thanksgiving. Efter det bodde jag och Lina i min värdfamiljs hus ett par dagar och sedan var det tillbaka till verkligheten med stadsliv och jobb igen innan lovet var slut. 
 
Under jullovet har jag inte så mycket planerat och det är extremt skönt. Jag ska jobba såklart, men annars lugnt. Lina ska fira jul med sin bror Tom i New York så jag ska nog bara ha lite egentid och andas. Träna vore skönt med, det blir alldeles för sällan nu för tiden.
 
Hoppas allt är bra där hemma! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0