The big 25

 
Hejhej!
 
Så nu är det såhär att jag fyller 25 i sommar (vilket jag är ganska säker på att alla mina 5 trogna läsare känner till). Tänkte ge mig på at önska lite "större" saker, men ber ABSOLUT INTE om att få hela betalt utan ber mest om bidrag som ni alla kan gå ihop och medverka i om ni vill. 
 
Jag har redan en klockor i både silver och guld (och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar klockor (fick min första rosa läderklocka från Klockmaster i Falkenberg när jag var 6 år och har i princip inte gått en dag utan klockan sedan dess). Därför önskar jag mig nu en klocka i rosé guld, och eftersom mina tidigare är från Michale Kors skulle det vara kul att nu ha en från Marc Jacobs. Det finns massa fina men om jag skulle få välja helt fritt gillar jag det enkla, alltså inget blingbling eller överdrivna detaljer. Favoriten ser ut såhär:
Skulle den första klockan vara helt omöjlig att finna är detta även en bra kandidat:
Jag tror ni förstår vad jag menar med enkelhet och få detaljer.
 
Något annat som även skulle vara himla uppskattat är pengar. Jag vet hur extremt tråkigt det är att ge pengar men jag skulle hemskt gärna ta de pengarna och antingen resa till Thailand nästa år för att hälsa på mormor eller resa med min marknadsföringsprofessor till Costa Rica under en veckas tid och studera. Nu låter detta också supertråkigt, att önska sig något i 25års present som är skolrelaterat, men jag försöker väl se det som en möjlighet till att bygga på mina internationella kunskaper inom företagsverksamhet, marknadsföring och nätverkande. 

Där har ni i alla fall mina idéer för den kommande 25årsdagen. Det kanske dyker upp mer så småningom men det är vad jag har att komma med nu. Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0