Denver Derby Party

 
Måndag och vi har nu startat sista veckan i skolan. Denna veckan har vi inte ens några lektioner utan bara prov och inlämningar. Jag har ett matteprov idag, ett onlineprov att göra innan klockan 17 på torsdag och ett forskingsarbete som jag arbetat på hela terminen att lämna in. Är inte dirkt orolig över något faktiskt. Vet inte om jag lyckas få A i allt igen, det är två lektioner jag pendlar mellan A och B i så det återstår att se vad läraren tycker jag förtjänar när väl betgen är satta. jag gjorde i alla fall mitt bästa.
 
I helgen var det Kentucky Derby Race. Har absolut inget att göra med Denver men här hålls den näststörta derbyfesten i USA efter den officiella i just Kentucky. Alla tjejer går runt i klänning och hatt medans killar strosar omkring i kostym. Himla trevligt event! Tror aldrig jag sett så många finklädda människor på ett och samma ställe. Efter partyt lyckades vi även komma in på den officiella VIP festen på Four Seasons, himla trevligt det med!
Annars allt lugnt. Ska försöka plugga lite matte nu innan terminsprovet. Snart ses vi Sverige :D Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0