Spring break #2

 
Hejhej!
 
Jag sitter på jobbet nu, har 5 minuter kvar av passet så passar på att skriva till er. Jag ska jobba imorgon också men sedan är jag ledig resten av lovet. Lyckas i alla fall skrapa ihop 14,5 h istället för de veckliga 19,5 h jag annars jobbar, helt okej. Igår hikade jag, Tony och Lina upp för en stor sten, kan man nog kalla det. Den ligger i Castle Rock och är orsaken till att staden heter just så (rock = sten). Har varit uppe på den en gång tidiagre men det var tre år sedan. Sen åkte vi till Daniel's Gate Park, en fin utsiktsplats och åt lunch och sen drog vi hem. Ganska så händelselös idag men skönt att komma ut på lite småsaker och ändå har möjlighet att ta det lite lugnt under lovet. 
Utöver det fortsätter lovet i ett ganska lugnt tempo. Får se hur det blir med de andra utflykterna vi planerat, kanske hellre sitter hemma. Idag när jag kommer hem ska vi hursomhelst till "fika" det cafét jag besökt en gång tidigare som drivs av en svensk, eftersom Lina aldrig varit där men hemskt gärna vill kika förbi.
 
Vi hörs snart igen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0