2 weeks

 
Jösses, nu har jag knappt skrivit på två veckor igen. Denna veckan har vi endel midterms, alltså "mitt-i-terminen-prov". Vi har vårlov nästa vecka och har även endel midterms och inlämningar till när vi kommer tillbaka. På lovet ska jag och Lina flytta ner till Castle Pines och vara hund och husvakt för min gamla värdfamilj eftersom de ska till Florida. Det har jag absolut inget emot. Får betalt och dessutom en bil för en vecka. Jag tycker egentligen inte om att köra bil så vidare mycket men saknar absolut friheten med att ha en. 
Skolan går bra, är fullt ös men jag överlever! Händer tyvärr ine så mycket annat här just nu. På torsdag är det St Patrick's Day, har ingen aning om varför man firar den Irländska högtiden här, med det gör man. Alla går runt i grönt och dricker grön öl i princip. Ska försöka skriva snart igen, måste få en läxa gjort innan min lektion bara så ska kila nu. Vi hörs!
BAH just det! Jag har vi varit på konsert! Ron Pope, såg honom får nästan exakt två år sedan i Göteborg. Min favoritartist och vi hade även köpt pass för att träffa honom en snabbis innan. Så häftigt!
Igår fyllde Bobby hela 12 år också, puss lillen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0