Ladda inför skolstarten

 
Hej hej!
 
Här är allt lugnt som vanligt. Skolan börjar om en vecka, 6 dagar faktiskt, på tisdag. Kontoret mejlade mig om att jag gått ett paket så antar att det är boken jag beställt. Jag och Lina gjorde lite "tillbaka-till-skolan-shopping" igår med. Köpte kalender, block o.s.v. och även lite nya träningskläder. Veckan inför skolstarten bjuder inte på så mycket spännande. Imorgon är jag ledig, kanske man kan hitta på något roligt då! Sen jobbar jag fredag och lördag. På lördagkväll ska de andra på lacrosse eftersom våra vänner är här och spelar igen då men jag möter upp resten ute efter matchen eftersom jag jobbar kväll. 
 
Vi har även fått nya "erbjudanden" på hyra inför nästa år. eller det är vad de kallat det i alla fall. Vanligtvis när man förlänger går priset ner eller så stannar det på samma pris. Nu har vi fått nya ägare och priset i detta "erbjudande" har stigit med $90?! Helt absurt! Ska gå till kontoret tillsammans med Lina och Shylah och prata med dem när jag slutat jobbet. Kan bara hoppas att de skrivit fel. Det stämmer liksom inte ens för om man skulle flytta in på nytt är hyran billigare än detta toppenerbjudande vi fått. Det går inte ihop. Håller er uppdaterade om hur det går! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra, har inte direkt någon annanstans att bo så blir väl till att betala. 
Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0