God Jul & Gott Nytt År!

 
Jo, på tal om det här att vara sjuk. Jag har halsfluss. Är sådär lagom kul med tanke på att idag är första dagen tillbaka på jobbet med och jag mått skit hela lovet utan sådär jättemycket chans till vila. Campus öppnade idag igen så gick till vår skolläkare direkt som diagnoserade mig. Fick antibiotika och ska förhoppningsvis må bättre inom de två närmsta dygnen. 
 
Fick även alla era paket och fina kort lägligt till jul, tack så mycket! Vi kikade på biljetter till Justin Biebers konsert igen men det är så äckligt dyrt att det inte ens är värt det. Oroa er inte, pengarna kom till mycket god använding i alla fall! Har bl.a. köpt ett par stövlar och en ny vinterjacka. Kunde även betala mitt läkarbesök och medicin skönt! 
 
Sitter fortfarande på jobbet nu men ska dra om en stund. Är uppenbarligen väldigt smittsam och ska helst låsas in i 48 timmar, så det är precis det jag tänkte gå hem och göra, låsa in mig. Blir inget jobb för mig imorgon men är tillbaka igen på onsdag. Det tar emot lite men har man missat 10 dagars jobb + lön så är det ganska behövligt, förhoppningsvis mår jag bättre tills dess också.
 
Ha det gott allihop, hoppas ni mår bättre än vad jag gör!
Trots att jag mått dåligt orkade jag med att fira nyår med mina vänner en snabbis
Och på nyårsdagen kollade vi på när våra vänner i Colorado Mammoth spelade deras första Lacrosse match i Pepsi Center mot Georiga Swarms.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0