Valentine's Day

 
Hej igen, det var alla hjärtans dag i söndags, så tänkte vara kika förbi och önska er en bra alla hjärtans dag i efterskott! Hoppas den var mysig. Jag och Lina gjorde inte så mycket direkt. Vi klädde upp oss och tog kort haha! rosorna är Linas, ballongen och nallen är vår rumskompis, jag bara står där och låtsas att jag också fick blombud... äsch då, gör mig faktiskt inte så mycket. Vi gick ute en sväng på kvällen sen och tog oss ett glas vin och delade på en dessert. Sen möte vi upp med några vänner innan vi gick hem igen.
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Mysigt! Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen! Kram<33

2016-02-16 @ 19:58:31
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0