I'm back!

 
Hejsan hoppsan! Här var det inte skrivit på ett tag.
 
Då mina läsare består av Farmor, Farfar och Becka vet ni redan att jag var hemma i Sverige under sommaren. Jag lyckades också få högsta betyg i alla ämnen förra terminen. Heja mig! Är för tillfället med i hela 3 hederssällskap på grund av detta, inte så dumt!
 
Vi började skolan i måndags, då började jag även jobba igen. Det var lite att ta igen efter 3 månader borta men nu är jag redan klar med det, därför har jag tid över att skriva till er nu! :) Har redan/bara avrit tillbaka i 1,5 vecka men det känns nästan som man aldrig varit borta. Det mesta är som innan och vi har reda hunnit med att träffa alla vänner och tagit igen missad tid.
 
I helgen ska jag, Lina och våra två gamla rumskompisar till ett berg och kolla soluppgången och sen ska jag och Lina på hike med Lucy en dag också. Det har kommit en ny svensk till stan! Hon heter Freja och är på utbyte från Lund. Vi går inte på samma skola men fick kontakt genom facebook, supertrevlig!
 
Det var nog allt för tillfället. Skolan har redan dragit igång i full fart och jag har redan läxor som ska göras. Bara till att sätta igång!
Bild från när jag sa hejdå till grabbarna.
Framsidan av huset jag arbetar i. Denna fina byggnad är ett gammalt bryggeri (som nu faktistk har renoverats och återigen öppnat). Här inne kan man hitta alla möjliga skolklubbar, kontor, mötessalar, restauranger osv.
Förra veckan hade vi en helt ledig soldag så vi passade på att hänga i poolen hemma hos Lucy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0