Broken promise

 
Jag inser att mitt lofte om att blogga mer ser ganska vekt ut nu nar det var en hel manad sedan senast. Forlat. 
Det ar mycket att gora har som vanligt. Sitter pa jobbet igen, som ni sakert marker baserat pa bristen av de tre sista bokstaverna i alfabetet. 
 
Under den senaste manaden har jag hunnit med lite olika saker. Skpat med farmor och farfar som har stenkoll pa det har med teknik och skype, ar valdigt stolt over er! Jag har haft skola och jobb, som vanligt, och sa har jag hunnit med att ga pa en forsasongsmatch i hockey. 
 
Vadret har haller sig fortfarande runt 25 grader sa det ar skont! Forvantas dock bli kallare i helgen som pa bestallning nu nar oktober kommer. Annars i veckan vantar bara mer skola och jobb eftersom vi har volleyboll match pa bade fredag och lordag. Allt ar bra med mig. Jag hinner med allt jag ska hinna med sa det behover ni ine oroa er om, jag vet hur mycket jag klarar av. Ha det fint allihop!
 
Bjuder pa lite bilder fran var utsikt under solnedgang over bergen. En dag pa stan, en bild pa mig (sa ni kan se att jag lever och mar bra) och fran hockeymatchen vi gick pa.
Vet tyvarr inte varfor bilderna blir halva.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0