I'm back where I belong.

 
Hej allihop!
Ledsen att jag inte skrivit innan, det har varit några hektiska dagar här som ni säkert förstår. 
 
Tänkte väl mest kika in och ge er en snabbgenomgång på vad som hänt under de dagar jag varit här hittills och kanske hinner gå in på det lite djupare samt lägga upp bilder vid ett senare tillfälle.
 
Jag har varit på IKEA så jag skulle kunna flytta in i mitt rum och packa upp, vid inflyttning fanns här nämligen inget mer än en säng, skrivbord med stol och garderob. Jag har hängt med min gamla värdfamilj nere i Castle Pines som också gav mig lite "välkommen tillbaka"-saker, barnen hade även gjort en skylt. Jag har varit på skolan och skrivit x-antal prov för att se vilka lektioner jag ska behöva ta. Har nu även fått det bevisat. Jag är så dålig på matte att jag måste gå till ett hjälpcenter och betala ännu mer pengar för lektioner jag inte kan tillgodoräkna mig eftersom jag är för dålig för att fatta den enda matten jag sedan behöver läsa på 4 år. Bra Katta, bra start. Det är något fel på systemet med min inloggning med så har fortfarande inte kunnat registrera mig för mina andra lektioner. Har möte med en handledare idag så ska vi försöka få det fixat. Jag har träffat löjligt många svenskar, tror vi är totalt 10 stycken här just nu som umgås, både tjejer och killar. Riktigt kul faktiskt! 
Hmm, vad mer... Har varit ute och slirat på stan med. Japp. Det var nog det. Jag bor helt galet bra. Rummet är fint, utsikten är löjligt fin och läget är fantastiskt! Ska fixa bild på detta inom kort, men nu ska jag faktiskt gå upp. Utnyttjar mitt jetlagade sinne till att lära mig gå upp i tid. Klockan här är just nu strax innan 7:00, 8 timmar bak alltså. 
Säg till farmor och farfar att jag börjat skriva här igen är ni snälla! :) 
Kram på er allihop!
Bjuder på en gammal bild från Colorado eftersom jag inte hunnit med att lägga in nya.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Va kul! Låter som att du kommer få det bra därborta. Hacka inte upp dig på matten, det löser sig ;)

Svar: Ja jag ska försöka! :) tack
Katarina Nilsson

2015-01-14 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0