Vinterlov

 
Idag fick jag officiellt vinterlov, eller jullov kanske man säger? Hur som helst så är jag klar med skolan för denna terminen! Jag hade mitt sista prov idag i Puplic Speaking och räknade ut att jag kunde få så dåliga resultat som 75/200 för att ändå få högsta betyg så var inte alls särskillt orolig inför det. De två andra slutproven jag hade gjorde jag igår och de gick också bra.
 
Jag har inte direkt några planer på vad jag ska göra under lovet. Jag nämnde tidigare att jag, Lina och Hampus ska på IKEAs julbord, det är på fredag. Annars ska jag jobba som vanligt, men ändå försöka klämma in lite roliga event också. På tisdagar har vi (rumskompisarna) börjat gå ut och äta tacos. Det är en grej här, "taco-tisdag" och då kostar varje taco bara $1 och man bli mätt på tre stycken så en middag för runt 30 kronor är inte så illa! Något man kan unna sig som student tycker jag allt. 
 
Igår och dag bjöd skolan på frukost för att underlätta inför alla MSU Denver studenter denna stessiga vecka. Sitter för tillfälligt och tuggar på en bagel med mjukost som jag snodde med mig efter frullen, det får bli min lunch. Trodde det var slut med gratis mat där, men sen kollade jag min mejl. Idag, imorgon och på torsdag har jag sådan tur att mitt program (Hospitality) bjuder på frukost så tänkte stanna förbi där innan jobbet för att fylla på med lite energi. 
 
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratis mat är gott 😂 Låter som om dunkommer klara senan terminen galant med. High five! ✋😘

2015-12-11 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0