So this is Christmas

 
Snart är det jul. Helt sjukt! Jag kommer att stanna kvar här och även om jag vet att ni hemskt gärna vill ge mig klappar (haha, kanske i alla fall) så behöver jag inget. Har dock sugit lite på den här julklapps karamellen ett tag och har kommit fram till en sak. Pengar. Pengar är supertråkigt att önska sig och ännu tråkigare att ge, men såhär tänkte jag. Jag behöver pengar till hyra o.s.v. men om jag önskar mig pengar så jag kan köpa något speciellt blir det nog lite roligare. Jag och mina runskompisar har pratat om att gå på Justin Biebers konsert när han kommer hit 4 april. Så jag önskar mig pengar så jag kan köpa en biljet till hans konsert. Tyvärr är biljetterna superdyra, även om man sitter på en ganska dålig plats, så bara bidrag till den kassan räcker gott och väl! Jag tror det kommer vara mycket känsla att bara få vara där med. 
 
 
Annars är här som vanligt. Det drog in en jätte snöstorm inatt så allt är helt vitt. Mysigt, men tror ingen var beredd på det. Campus öppnade 3 timmar sent och jag som skulle börjat 9:00 idag behövde ine dyka upp förrän 11:00.
 
Julbordet på IKEA var mysigt! Det åts massa mat och dracks julmust. SWEA (en svensk kvinnoklubb här i Denver) lussade och sjöng jullåtar samt luciasånger. Vi hade ringdans och hade allmänt jättekul! 
 
 
Våra officiella betyg publiceras om 3 dagar, då ska jag berätta för er hur denna terminen gått, ska också skicka in de sista uppgifterna till CSN så jag förhoppningsvis kan få ett beslut om studeimedel så fort som möjligt.
 
Igår åkte jag och Lina skridskor, som vi gjorde en hel del förra vintern med. Jag åkte på rumpan så fort jag kom ut på isen haha!
 
 
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0