Redo för vårterminen!

 
Hej!
 
Igår fick jag mejl från CSN om att min försäkran blivit godkänd inför nästa termin. Skönt, då var i alla fall den biten löst. Kom till jobbet imorse och insåg att jag också fått ett beslut angående studiestöd. De har inte ens gått över den nya ansökan jag skickade in men har ändå tagit ett beslut om att jag får lån! Heja! Antar att mitt överklagande mejl var väldigt övertygande. Förmodligen insåg de att felet låg hos dem och deras brist på kommunikation mellan representanterna, samt att mina betyg förmodligen inte kunnat gå från toppen till botten på en termin. 
 
Detta kunde inte kommit mer lägligt. Jag håller på att bli sjuk, igen. Det bryter liksom aldrig ut helt så det kommer och går i små vågor bara, vet inte vad som är mest påfrestande faktiskt. Jag är bara allmänt fysiskt och mentalt trött men genom detta beslut släppte en stor tyngd från mina axlar. Idag är sista jobbdagen på 10 dagar. Extremt skönt med tanke på att vi har jullov men jag inte haft lov ännu. Lite trist att missa den lönen men också skönt att kunna andas ut på riktigt! Nu är jag redo för jul!
 
Vill också passa på att tacka för julklapparna jag fått hittills, mor, far, Gerd, Becka med familj.
Farmor och farfar, far skickade över era pengar, tack så hemskt mycket! Betyder massor!
 
Om vi inte hörs igen på ett tag. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0