Käppar i hjulet

 
Fick idag beslut från CSN, vilket jag tyckte var väldigt konstigt eftersom jag änuu inte haft möjlighet at skicka in de uppgifer (mina betyg) som saknas. Så nu har någon riktigt smart individ på CSNs kontor beslutat att neka mig studeistöd (eftersom jag inte skickat in mina betyg som inte blir officiella förrän imorgon) trots att jag har gjort detta väldigt klart för dem tre gånger och fått svar på att det är okej att skicka in dem så fort jag kan. 
Nu måste jag alltså börja om min ansökan och hamna sist i kön i processen igen. Jag måste också överklaga deras beslut och skicka in det skriftligt till deras kontor i Sverige inom en viss tidsram, för det kommer ju posten hinna med att ta hand om nu under jultider och med dokument från USA. Mejlade dem så fort jag kom till jobbet imorse och hoppas att det ska räcka, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta negativa inlägg, imorgon när mina betyg publicerar blir de förhoppningsvis en roligare historia.
 
En annan positiv sak kan ju vara att jag, Lina och Shylah (amerikansk rumskompis) har under två dygn passat min kompis Elizabeth's hund Nala. Det var mysigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0