Back on track

 
Hej mina vänner!
 
Höstlovet är slut och ännu en vecka av lektioner har hunnit passera. Sista veckan i skolan faktiskt. Nästa vecka har vi bara slutprov hela veckan och jag har 3 prov utav mina 5 lektioner så det är inte så illa. Jag tror jag kommer klara det rätt bra och siktar på ännu en termin med högsta betyg i allt. Svaret på om jag klarat det får vi 18 december. 
Nästa vecka ska jag, Lina och en anna svensk kille från skolan till IKEA på julbord! Är löjligt taggad på det. Blir garanterat inte lika gott som farmors köttbullar och mammas ris à la Malta men det är det närmsta hem jag kan komma här borta. Man tager vad man haver!
 
Minns inte om jag berättat om vår helt galna och socialt missanpassade rumskompis? Hon har hur som helst flyttat ut, tror säkert det var minst en månad sedan nu. Kan låta väldigt tufft och elakt att säga så men hon kunde t.ex. komma in i mitt rum, väcka mig när jag låg och sov, och fråga om hon kunde äta min glass... vill tillägga att hon även var laktosintolerant och mjölkproteinallergiker och ändå gjorde såhär. Hon har även grov ADHD men tog aldrig sin medicin. I alla fall. Nu har vi fått en ny tjej och hon verkar jättesnäll! Hon är med i samma skidklubb på skolan som vår tidigare rumskompis så hon har pratat gott om båda parter till varandra så det ska nog bli bra! 
 
En annan lite kul grej var att en kompis skickade denna bilden till mig
 
Hon hade hittat den i skoltidningen. Någon hade visst tagit kort på mig och publicerat i skoltidningen utan att jag hade en aning om det. Är ju lugnt, ser ganska coolt obrydd ut haha
 
Ha det gott allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0