Baseball

 
Hej hej!

Helgen har varit relativt lugn. Igar, sondag, var jag pa baseball med Elizabeth och Megan. Lizzie hade fatt biljetter genom sitt jobb eftersom hon jobbar som cocktailservitris och serverat agarna till laget. Kan inte jattemycket om baseball men grunderna hanger jag anda med pa. Det ar en rolig, social tillstallning och jatteskont att bara sitta ute och vara i det fina vadret vi har har nu. Dock ar det disigt i luften eftersom det brinner i Seattle. Later jattekonstigt, jag vet men sa ar det. 
 
Denna veckan bjuder inte pa nagot annorlunda tror jag. Skola, laxor, jobb osv. Ska forsoka ha en riktigt duktig vecka nu och gora alla laxor i god tid. 
 
Ha det fint gott folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0