What doesn't kill you makes you stronger, it makes you a fighter.

 
Jag ger upp. Jag kan inte slåss mot tekniken. Tack blogg.se som raderar hela mitt inlägg om en hel vecka utan anledning. TACK!!!
Nu är jag för arg för att ge er mer än den väldigt sammanfattade versionen.
Oklahoma: bra, jobbigt, roligt, känslosamt.
Torsdag: jobbig morgon med barnen. Grym dag med Sverigevinst på straffar i kvarten mot Kanada. Fantastisk kväll med Imagine Dragons konsert med Angie, Elin och Jen på Red Rocks.
Fredag: idag. Blev bjudan på bbq av en PT på gymmet. Är där så ofta att jag får joina klubben nu ;) HAde filmkväll med VM, såg Silver Linings Playbook och den va bra.
Imorgon, lördag. Vakna tidigt för att kolla hockey. Barnens fotbollsmatch, gym, barnens dansuppvisning, göra mig snygg, hämta Anthea. Åka till Angie, dricka alkohol.
Söndag: nyktra till. Åka hem. Gå från zombie till levande, grillning med gymmet, sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0