Promise to never stop dancing once we start.

 
Hallå!
Trött som tusan är jag men tänkte mest bara säga hej. Hej.
Gymmade så sent som mellan 20:00-22:00 i brist på bättre att göra. Hade redan varit där idag men kan ju inte skada att gå igen. Har faktiskt gått två gånger/dag hela veckan förutom onsdag - då blev det bara en gång. Känns bra, väldigt bra. Har en ny spelningslista med massa nostalgilåtar och kan drömma mig tillbaka med medans jag kör min dagliga kondition. Då blir det inte lika tråkigt. Vet inte vad som händer imorgon. Ska kanske jobba söndag morgon då vf eventuellt ska golfa. 16:30 är det au pair möte med hiking upp för Castle Rock Rock och efter det har jag lovat att hämta Anthea på flygplatsen efter hennes weekend i New York. Jag kommer nog åka dit i juli förresten, om någon undrade. Pratade med kusinerna igår. Dock kommer inte Pi Kwang vara hemma då men kanske kan Nong Nat visa mig runt. Ja, mina icke thai-läsare - de heter så. Eller det är i alla fall vad vi kallar dem.
 
Min lilla far fyllde år idag med. 3e maj. Fast egentligen 2a maj, fast egentligen inte. Men det är en annan historia. GRATTIS! Hoppas du hade en toppendag!
Godnatt USA. Godmorgon Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0