Look how far we've come

 
Hade tänkt att vakna tidigt idag för att åka till gymmet, men det gjorde jag inte. "Idag ska jag gå upp tidigt för att gymma" - kan vara en av de största lögnerna jag säger till mig själv varje dag. En av de personliga tränarna (som inte ens är min) sa en gång "Nej, men är inte du här väldigt tidigt idag?" när jag va på gymmet vid 10-tiden en gång. Bra Katta. Jag tycker om gymmet, tycker bara mer om att sova...
Idag hade jag tänkt gå upp tidigt för att hinan dit innan den planerade lunchen men Anthea. Vi hade tänkt laga mat tillsammans och bara mysa eftersom alla våra barn är i skolan. Dock vaknade hennes tjej med feber idag. Som au pair måste man verkligen vänta sig det oväntade hela tiden. Så med den vetenskapen fortsatte jag bara sova. Nu följer jag uppdateringarna krig Sverigematchen med men det ser inte så bra ut. Vad har hänt?? Brukade inte hockey vara våra grej?
Klockan är strax över 13 här nu och jag har ännu inte lämnat sängen. Eller jag har duschat men annars har jag suttit här mest hela tiden. Får nog gå upp och ta något att äta nu i periodspaus. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0