There's many tales I've lived to tell.

 
Min vecka här hemma har varit relativt lugn. Lite vardagsdrama bara men det kommer man inte undan. Familjen drog till bergen ikväll så jag ska väl mest ha en lugn helg. Bada badkar eller något. Jag älskar badkar. Minns fortfarande basvikelsen när far sa att han skulle ge bort vårt badkar till kossorna. Dock gick det sönder när de plockade ut det så både jag och kossorna blev utan badkar... Minns när vi tog bort dörren mellan köket och sovrummet med... men det är en annan historia. Vilken fantastisk värld man måste levt i när man var liten då det var de största problemen man hade i livet.
 
Jag och ungarna fick ett bra hejdå i alla fall då de sa hur mycket de äääääälskade mig för att jag köpt varsin stiftpenna till dem. Ja, ni förstår ju vad jag menar med ovanstående paragraf.
Jag hann även med att brotta ner dem på golvet och kittla dem, samt ta kort på det, innan de åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0