I'm not broken, just bent

 
Godkväll!
Kusinerna är här och leker med barnen så jag sitter och trycker på mitt rum. Då hör jag allt som pågår samtidigt som jag slipper sitta och stirra på dem, de leker alltså i källaren.
Ikväll ska jag dra mig bort mig Angie's och träffa resten av tjejerna. Vi ska ha en "Girls' night in" och skippa utgång i helgen då det har varnats om och om igen för morgondagens snöstorm. Tänkte stanna där tills söndag, för att komma bort liksom. Var som sagt hemma hela förra helgen.
På söndag ska vi ha au pair möte på Avs matchen mot San Jose Sharks. Ska bli kul! Blir inte Bob-sittplatser men det är väl alltid trevligt att vidga sina vyer.
Fyndade förresten ett par Levi's 501 idag på second hand för $6. Bara i USA kan man hitta såna fynd! De går ju på runt 400 i butik i Sverige om jag inte är helt ute och cyklar.
Nu ska jag packa väskan och göra mig redo så jag kan dra när föräldrarna kommer hem. Vi hörs på söndag. Puss!
Här har ni en bild på en katt Riley gjorde till mig. Det står BFF på kattens halsband vilket står för Best Friends Forever (Bästa vänner föralltid). Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0