I'll look after you

 
Måste sluta skriva "vi hörs på..." för på något vis blir det aldrig så. Stannade hos Angie på söndagen till efter lunch, åkte hem och fixade mig inför matchen sen drog jag igen. Vi gick ut under lördagen i alla fall, snöstormen var ingen snöstorm och vi kände helt enkelt inte för att bara sitta hemma en dag till.
Söndagsmatchen var bra! Självklart vill man ju vinna efter full tid men jösses vilken förlängning! Underbara Duchene sätter in pucken när det återstår 0.2 sekunder kvar av tiden. Sjukt!

Tror att ni kanske känner igen mina vänner nu men vi har i alla fall Elise (norsk) som försöker så gott hon kan att vara med i bilden, men misslyckas. Jen, jag och Lina - alla svenskar.
I dagarna har jag annars bara tränat och sovit... Ska börja på min scrapbook till familjen imorgon har jag tänkt samt träna. Har köpt hem en dressing från The Cheesecake Factory till mig salladsdiet inför Florida. Dock är det förbannat gott så känner inte att jag missar så mycket. Unnar mig att äta gott under helgerna.
Det var allt för nu, ni har inte missat så mycket under dessa dagarna. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0