I want you to want me

 
Hejsan!
Håller på att packa min väska inför en weekend uppe i bergen, Breckenridge närmare bestämt. Jag och Jen ska åka upp till Isa (har nämnt henne förr, bl.a. på alla hjärtans dag. Det är hon som är på "semester") och en kompis som är här och hälsar på från Sverige. Såg fram emot en massa skidåkning innan Florida (en vecka kvar!!) men det ser ut att bli regn hela helgen.. hmm. Får se vad som händer helt enkelt. På söndag firas St Patrick's Day som är Irlands nationaldag. Här firar man den mest för att ta alla tillfällen i akt till att supa. Alla måste ha på sig något grönt annars har folk rätt till att nypa en. Vi kommer förmodligen fira på lördagen istället för på söndag.
Måste packa vidare nu, sov inget inatt så gick och lade mig efter att ha lämnat av barnen och sov till 13:30. Himla smart gjort av mig som verkligen slösat bort hela dagen nu.
Idag har jag haft min tatuering i ett år, "Spread your wings and fly" står det för er som inte vet, vilket handlar om att man ska våga pröva sina vingar och mer eller mindre följa sina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0