Girl stood on the rocks with the water at her feet.

 
Satt bara hemma igår, ensam, en fredagkväll. Vad gör jag nu då? Sitter ensam hemma, en lördagkväll. Familjen kommer hem från bergen imorgon och jag passar på att ta det lugnt, samt spara pengar. Hade kunnat gå ut med mina österrikare men vill inte sova borta när jag har hundansvar heller.
Skulle börjat på att fixa med min scrapbook/fotoalbum so jag ska ge till familjen när jag åker hem, lika bra att börja i tid liksom. Kom sedan på att det tar ett tag att framkalla kort och att jag inte orkar fixa det ikväll. Valde ut bilder jag vill ha i alla fall och tänkte lämna in dem innan gymmet imorgon och plocka upp dem när jag är klar. Himla bra!
Eftersom lördag är min enda seriefria dag tänkte jag kolla gamla avsnitt av Spartacus, Gods of the Arena. - Gannicus serie. Han är ju absoluta favoriten!
Bjuder på en bild som får mig att garva lika mycket varje gång! HAHA! Tagen på Disneyworld men familjen har inte sett den, sparar det tills de får albumet ;)
Inser nu i efterhans hur ni inte alls kommer tycka denna bilden är rolig men äsch, jag gillart!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag skrattade.med.åt bilden,haha! Tror dock inte att du.behöver scrppa om.tiden inte. Finns. Att.göra ett vanligt fotoalbum är tidskrävande nog. Och om blir minst.lika nöjda :-)

2013-03-04 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0