Loving me's a great mistake because I have never loved myself.

 
Har varit ute och hittat på grejer sedan i fredgaskväll så har faktiskt inte hunnit skriva. De gånger ajg varit hemma har det varit för att duscha, byta om och sedan ge mig ut igen. Har alltså varit ledig så tiden har spenderats med mina underbara vänner. Vi har festat, bara hängt, kollat rugby, shoppat, hängt vid poolen, ätit... You name it. Har utnyttjat mina dagar och efter min terapi-måndag, som jag så fint kallar det, är jag redo för en ny jobbvecka. Kommer dock jobba lördagkväll med och det är jag väl inte lika taggad på, men jag får extra betalt och med tanke på att jag beöver alla pengar jag kan få antar jag att det är lika bra.
Just nu sitter jag och äter upp mina körsbär och vindruvor jag släpat runt på i några dagar. Snacksmamma är jag, ser till att ingen går hungrig. I veckan händer inte mycket annat än jobb. Ska försöka ta mig ut på fredag för att göra något av helgen. På söndag har vi au pair möte så den dagen försvinner med. Terapi-måndag ska nog helst spenderas vid poolen, men det hänger såklart på vädret.
Vet att det är dåligt med uppdateringar nu men nu när det är sommar är det så mycket annat som pågår med. Men jag mår bra! Här får ni en bild tagen för nåra sekunder sedan som bevis!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj.. Du ser ut att ha en riktigt biffig arm! Muuuskler! Själv stannar jag på "Muuuuu" sitter nämligen och ammar, IGEN.

2013-06-05 @ 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0