I'm hard to love. You know, I don't make it easy.

 
Terapimåndag spenderades ensam vid poolen, skönt! Tycker dock det är så extremt tråkigt att sola men slumrade till lite då och då så det var inte så farligt. Sen kom en av Colorados extrema väderförändringar och det började blåsa storm. Flydde då till mallet och drog till Victoria's Secret. Skulle egentligen varit ledig hela dagen, som alltid på måndagar, men vp är på jobbresa och vm hade softballmatch så jag hade ungarna från 17:30 till läggdags. De skötte sig bra dock.
Jag var rädd för att sommaren skulle bli jättejobbig när man går så långa dagar med barnen hela tiden men det går faktiskt väldigt bra. Vid det här laget är jag van vid drama så det rör mig inte så mycket längre. Stämningen mellan mig och barnen är lättare med. Vi behöver inte slänga i oss frukost för att hinna till skolan. Efter skolan behöver vi inte slita upp läxorna ur väskorna för att få så mycket som möjligt gjort innan vi ska äta och sedan dra på en av alla aktiviteter. Under sommaren slipper vi all den stressen och det är riktigt skönt!
Sommar som det är lever man dock för helgerna. Slappa hela dagen, vara ute hela natten - passar mig perfekt. Kommande helg blir det utgång igen. Förhoppningsvis både fredag och lördag!
Nu ska det nattstädas lite. Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Omg, vad långt hår.. Klipper du aldrig dig? ;-)
Spelar morsan softball, haha?

2013-06-11 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0