Before you start a war, you better know what you're fighting for.

 
Helgen var händelserik! Fredag gick jag ut en snabbis, skulle jobba lördagmorgon så körde och hade Anthea med mig som sällskap i bilen. Folk i USA sparar inte på komplimanger, tycker de något bra säger dem det och det älskar jag! Jag är likadan, har man något snällt att säga så varför inte? Kommer verkligen sakna det när man kommer hem till Sverige.
Fick extra betalt för att jobba på lördagen eftersom jag går över mina jobbtimmar under vardagarna, alltid trevligt. Så fort jag jobbat klart hoppade jag in i duschen, fixade mig och drog till Lina. Sen åkte vi ett gäng till Theresa, en österrikisk au pair och åt och drack gott innan lördagens utgång. Lika roligt ute som vanligt på View House med massa folk och mingel. Drog sedan på den klassiska efterfesten hos Blake med gänget innan vi sedan åkte hem till Lina och sov.
Söndagen bjöd på en roadtrip till de mäkiga sanddynerna, "The Great Sand Dunes". Det är helt sjukt. Bara sådär mitt i ingenstans finns det liksom en slags öken i Colorado. Tog massa kort och hade allmänt roligt med några gamla och några nyfunna vänner. En väg gick på 4 timmar och efter totalt 8 timmar i en bil på en dag. Hade nästan hellre spenderat 8 timmar på en hästrygg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0