You belong with me

 
Idag är det 21 dagar kvar tills min deadline för LA läxan. Har inte börjat på den än och eftersom vi ska ha fört en dagbok under tre veckor är det rätt hög tid att starta nu. Tänkte dock köra samma stil som från min praodagbok i 9an som var väldigt omtyckt och välomtalad - släng ihop allt i sista stund och hitta på hälften (förlåt Per om du läser detta, vilket jag inte tror... vore väl om Pinna skulle skvallra, haha!) Nåja. Det löser sig alltid, ett av mina livmotton. Har även mina 5 sidor jag måste skriva om mig själv. Att skriva har dock aldrig varit något problem för mig, måste bara ta mig tid till att göra det. Barnen är hos sina kusiner nu och leker i sin "hemliga klubb" så tänkte försöka få lite gjort nu innan Colorado's match som börjar om ca: 15 minuter... bra där Katta. Det går ju åt skogen för Brynäs nu men bra för the Avs, antar att man inte kan få allt.
Testade förresten att byta mobilsladd så nu kan jag lägga in bilder från mobilen igen, wehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0