Oh, this is the start of something good. Don't you agree?

 
Lockouten är över! Vilket jag hoppas ni alla redan vet. Ska ta och mejla den där snubben ikväll och be lite fint om överblivna biljetter när det väl blir några. Har svårt att tro att det skulle bli några nu i början när det varit sån himla lång lockout. Kan dock glädja mig med att spana in deras träningar som hålls 20 minuter från mitt hus under tiden. Stackars Emma låg och sov på söndagmorgonen när jag började hoppa upp och ner i sängen och skrika obegripliga saker om NHL och lockout. Säger som Gert Fylking skulle sagt: ÄNTLIGEN!
Barnen började skolan idag efter jullovet, de är lediga imorgon. Himla nödvändigt. Tänkte ta med dem till en glassbar som de tjatat om i månader och bjuda dem på lite gott, för jag är världens bästa au pair! ...skämt åsido, jag är långt ifrån - men ibland får man ju festa till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0