More than a memory

 
Hallå!
Nu var det dåligt med bloggande igen.
Under dagarna har jag väl mestadels gymmat och idag har jag träffat Isa. En svensk tjej som är på semester här hos bekanta till hennes familj i 3 månader. Jättego!
Imorgon ska jag luncha med Anna och på fredag med Cami. Har en känsla av att det kan vara sista gången jag träffar Cami med vilket är lite trist.
Emma har förresten åkt hem, ni kanske minns att jag sa att hon hade det lite tufft? Ni som tänker ett steg längre kanske undrar vad jag nu ska göra i LA? Oroa er inte. Den extra dagen v köpte till ska spenderas med Samuel som pluggar i LA, från Falkenberg han med så vi känner varandra sedan innan. Lördagen och söndagen kommer vara fullspäckade med plugg så jag kommer vara upptagen. Jag har 17 dagar på mig att få klart läxan med. Är mer än halvvägs med den dagliga dagboken och har 4,5 sidor kvar av uppsatsen om min själv... Det klarar jag! Nu när Emma inte ska med hoppas jag nästan på att få bo själv. Jag är hellre själv än med någon man inte klickar med för då känns bara allt så fejk.
Nu är det även klart att jag ska resa runt med både Michaéla och Amanda. Kul! Jag träffade båda två redan när vi var i Stockholm för att fixa våra visum. Alla kommer vara över 21 med vilket är toppen! Inser att detta inlägg innehåller en massa namn och att det är helt omöjligt för er att ha koll på allt, men kanske lite fastnar i alla fall.
Amanda är den blonda till vänster och Michaéla sitter längst ner på vänster hon med. Min familj känner igen högersidan där jag är och mina Landvetter vänner Sofie och Lovisa. I mitten på vänstersidan sitter Sandra som jag kollade på Kalle's jul med via Skype.
Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0