Kiss me like you want to be loved.

 
Hallå alla glada!
Idag har varit en bra dag med barnen, än så länge. Vi har ju bara spenderat 40 minuter med varandra hittills. Förhoppningsvis gick något av gårdagens diskussioner in i huvudet på dem.
Såg till att ta en rejäl sovmorgon idag efter att ha släppt av ungarna eftersom jag, Anna och en till österrikare åker upp till Vail ikväll. Det snöar nu med så antar att resan kommer ta strax över 3 timmar. Har bara varit i Keystone hittills men Vail sägs vara jättefint så det ser jag fram emot. Ser inte lika mycket fram emot att åka dit med österrikare då de säkert är födda på skidor. Får väl se till att ragga andra nybörjare att åka med om de tycker jag är tråkig, haha! Jag är rätt bra på att vara ensam annars. Frågade mina vänner om det är att gå för långt när man går på bio själv, det var det. Så jag antar att jag får vänta med mina actionfilmer tills de kommer ut på film så jag kan hyra dem och kolla själv ;)
För tillfället håller jag på att packa inför helgen. Ska strax bege mig bort mot affären och handla lite inför resan också. Mina SGID har alla en ledig helg så de ska ut och festa till det, ha det så kul brudar! Vi ska ut i Vail imorgonkväll med, det ska bli riktigt kul! Ska stanna förbi vår lilla spritbutik idag med och inhandla lite vin. Jag har aldrig behövt visa leg där vilket är lite lustigt, de säger att de känner igen mig, haha! Jag visade ju inte ens första gången? Nåja, jag är ju över 21 i alla fall. Nu babblar jag för mycket. Tror inte vi kommer ha tillgång till Internet i stugan så vi hörs igen på måndag eller tisdagkväll. Puss & Kram!
Anna och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0