I've been trying to do it right, I've been living a lonely life.

 
Hela LA-resan är nu bokad, skolan samt boende och flyg. Känns skönt att ha det gjort. Innan kursstart måste jag dock ha lite läxor avklarade. Jag ska skriva dagbok i 3 veckor om allt jag gör hela dagen och sen måste jag skriva 5 datornskrivna sidor om mig själv. Det var ju jobbigt att skriva bara en sida inför au pair ansökan. Såhär lyder i alla fall inledningen för den nyfikna:
"I was born on July 10th 1991. I'd love to tell you about how the sun was just about to rise and how the birds sang to welcome me to the world, but truth is I have no idea if that is how it went down. All I know is I was born in to a wonderful family who loved and loves me unconditionally and whom I love just as much back."
 
Stannade förbi en mataffär idag som jag hört ska ha lite skandinaviska prylar. Håller på att crava sönder efter en lepamacka med smörgåsgurka, men leverpastej säljs inte någonstans. Jag gillar inte Kalles Kaviar för tusan, det har de minsan överallt! Nåja, hittade i alla fall lite Önos flöderblomssaft, gott. De har fläderblomssaft på IKEA med, men det är inte samma sak.
Slänger upp bild på utsikten jag har över bergen varje gång jag kör till gymmet. Rätt mäktigt.

Kommentarer
Postat av: Linn

har ni någon tysk butik i närheten? de brukar kunna sälja leverpastej :)

Svar: åh är det sant?? ska kolla upp det! tack :D
Katarina Nilsson

2013-01-11 @ 09:12:08
URL: http://lsav.blogg.se
Postat av: Lillie

Tänkte i morse att jag skulle ta kort på min lepamacka och skicka till dig haha :)

Svar: haha tack, snällt av dig ;)
Katarina Nilsson

2013-01-11 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0